پیام تسلیت مدیریت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

baner moharam2

 

به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام ) ویاران با وفایش ، جناب آقای دکتر هزاره ، مدیریت محترم عامل شرکت پیام تسلیتی در این رابطه صادر کردند:

« یکبار دیگر بر سر هر کوی و برزن پرچمهای سیاه برافراشته شده و همه جامه سیاه پوشیده اند، گویی واقعه ای بزرگ در همین نزدیکی ودر همین حوالی حادث گردیده است ، وچه واقعه ای بزرگتر وعظیم تر از نهضت سرخ عاشورایی حسین (ع) محرم با کاروان عشق وقافله سالارش “سیدالشهداء” از راه میرسد وجهان تشیع را غرق درماتم وعزا می کند و آتش قیام عظیم حسین (ع) ، زبانه می گیرد ، آتشی که هیچ وقت سرد شدنی نیست.

محرم ماه قیام و پیام است. ماهی که به نام فریاد منادیان آزادی و آزادگی در تاریخ جهان شناخته می شود و هرساله عاشقان حق و حقیقت همنوا با کاروان کربلا ، شور و شعور عاشورایی را احیا می کنند و عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در دلها زنده نگه می دارند.

امید است  محرم امسال بتوانیم با تفکر و تعمق درواقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مسیر سعادت و کمال گام برداریم و نمونه شایسته ای ازشاگردان مکتب عاشورا باشیم. فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت به ویژه همکاران محترم در صنعت ریلی تسلیت عرض نموده و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت می نمایم.»